Facebook-ը Snapchat-ին կրկնօրինակելու համար ջանք չի խնայում

Սոցիալական ցանցի հսկան նախանձելի դիրքերում է գտնվում, ունենալով աշխարհում ամենաշատն օգտագործվող ինտերնետ ծառայությունները և ծրագրեը։Facebook սոցիալական ցանցում գրանցված են մոտ  երկու միլիարդ օգտատերեր, այս ցուցանիշը աննախադեպ է պատմության մեջ, մինչդեռ նրա Messenger հավելվածն ունի ընդամենը  մեկ միլիարդ ակտիվ օգտագործող։

Ընկերությունը չի սխալվել նաև իր ներդրումների հարցում, նրա երկու նոր  ձեռքբերումները  հավասարապես հայտնի ու միջազգային են։

WhatsApp ունի ավելի քան մեկ միլիարդ ակտիվ օգտատեր ամբողջ աշխարհում, հիմնականում զարգացող շուկաներում, իսկ Instagram-ի օգտատերերի քանակը անցյալ ամառ հասավ  500 միլիոնի և շարունակում է արագորեն աճել։

Facebook- ը սերունդի հսկան է իր մասշտաբներով, որին ոչ մի այլ ընկերություն չի հասել և հավանաբար ոչ էլ կհասնի։Իր արագ աճի շնորհիվ  Facebook-ը ձևաչափեր է սահմանել սոցիալական ցանցերում ծառայությունների ոլորտում։Facebook-ի հետ համեմատությունը, Twitter-ի աճի ձախողման հիմնական պատճառն է հանդիսանում և արդեն դարձել ե նոր կազմակերպությության՝ snap-ի վախերից մեկը։

 

Բոլոր Snap-երը բոլոր chat-երի մեջ

 Չնայած այս բոլոր ձեռքբերումներին, Մարկ Ցուկերբերգը և նրա թիմը, կարծես վճռական են տրամադրված Snap-ին շուկայից դուրս թողնելու հարցում, այն  ընկերությանը, որը նա մեկ անգամ արդեն փորձել է գնել  3 մլրդ դոլարով, կրկնօրինակելով նրա անհետացող լուսանկարների հնարավորությունը և նրա հավելվածի իջուկը։ ՈՒշադրության կենտրոնում է հայտնվել նաև Instagram-ը, որը վերջերս շատ է քիթը մտցնում Snap-ի գործերի մեջ, օգտագործելով իր ազդեցությունն ու օգտատերերին։

Բայց Facebook- ի կրկնօրինակման հնարավորությունները այժմ պաշտոնապես շատ հեռուն են գնացել։ Այս շաբաթ Facebook-ոմ մեկնարկեց Messengerի օրը, իսկ անցյալ ամիս նույն բանն արել էին WhatsAppի հետ։

Messengerն ու WhatsAppը, թերևս առաջին են այսօրվա «ուզում եմ հաղորդագրությունս շուտ տեղ հասնի» -աշխարհում,  բայց այդ ամենը Snap-ին կրկնօրինակելու արդյունքն է։Ծրագիրը չունի իր գօտատերերին  թաքցնել կամ հեռացնելու հատկություն բայց , ես երբեք չեմ տեսել ֆեյսբուքյան ընկերներից ինչ-որ մեկը օգտագործի այն․ Messenger-ի օրըFacebook-ը կիսվել է իր օգտատերերի նկարներով առանց նրաց իմացության, ինչնել հանգեցրել ե բազմաթիվ օգտատերերի դժգոհությանը։ WhatsApp-ի օգտատերեր արձագանքը նույնքան հիասթափեցնող էր։Դեռ կտեսնենք արդյոք Facebook-ին շատ կքննադատեն Snap-կլոնավորման մեջ, իր  WhatsApp և Messenger հավելվածների համար, բայց դա կարծես  ավելորդ ռիսկի է հաշվի առնելով այն փաստը, որ  նժարին դրված է հաղորդագրությունների ծառայության ապագան։

 

Popular

Plane landing on the sea
What Disney princesses would look like in 2016
Armenian Photographer’s Stunning Street Photography reveals life in Russia: Part 1
9 Comic Strips That Prove Women Actually Use Magic
The Invisible Force That Warps What You Read in the News
9 Truthful Cartoons About the Differences Between Female and Male Friendships
17 Beauty Tricks That Will Make Every Woman’s Life Easier
9 Everyday Things You’re Doing Wrong
12 Myths That Movies Made Us Believe

Վերջին նյութերը

Այս մարդկանց թվում է թե իրենք ձմեռն Արաբական Էմիրություններում են անցկացնում
Այս մարդկանց թվում է թե իրենք ձմեռն Արաբական Էմիրություններում են անցկացնում
Ինչու՞ Ճապոնիայում լուսացույցների վրա կանաչի փոխարեն կապույտ է
Ճանճերը տեսնում են ձեզ դանդաղ շարժման մեջ
Աշխարհի 10 ամենագեղեցիկ կամուրջները. հայտնի կամուրջներ
ԵՐԿՐԻ ԱՄԵՆԱՄԵԾ ԾԱՌԸ
Գազարն ի սկզբանե մանուշակագույն է եղել
Կենդանի կամուրջներ. Հնդկաստանի հրաշալիքները
Ինչու՞ ենք մենք կարմրում